Wednesday 1 June 2011

Tak Dapat Desire Tu....Dapat Desire Nie....

ok....
where should i start this story...
ok....macam nie lah....
tadi me, myself and i....pergi jalan-jalan dekat jusco perda....
"aik...sorang-sorang jer....tak ajak kawan ker...girlfriend ker...roomate ker...ker ker ker ker...."
YES...I'M A LONER....
sad kan pergi shoppin' complex....sorang sorang.....
tapi tak pe la.....dah dilahir kan begini...what should i do kan....memang suke pergi jalan2 sorang2....
for me it's MINI FREEDOM.......
"aaik...ape nie??tak same topik pun....tah pape tah melalut...merepek jer lebih..."
OK LAH ENOUGH WITH ALL THE NONSENSE....
tadi pegi shopping.....pasang hajat......nak tengok wayang lah....so dah buat review kat page nie 
tengok movie kungfu panda lah.....tengok 3D....sebab ari nie half price tiket die....
so bertolak lah ker JUSCO PERDA.....
then...bila dah sampai sane...
perlu ker aku tengok ha....
wajib ker aku tengok ha....
memang mesti kene tengok ker ha....
SO AT THE AND OF TAK JADI TENGOK.....LAH KAN....
 

then jalan lagi...lah kat situ....
rase nak menjerit pun ade kat situ....
I MEAN...
MACAM-MACAM NAK BELI.....
you know....but my OTAK is THE BEST....
you know why???
sebab bile me, myself and i nak beli....sesuatu tu.....
my OTAK....will ask me....like a THOUSAND QUESTIONs....
SHOULD YOU BUY THAT...SHOULD YOU BUY THIS....
lepas tu my OTAK jawab sendiri...tak payah lah kot...membazir jer...

like kes tengok wayang tadi lah.....

i know why is the reason...
why me, myself and i jadi macam nie...kan....
because of this desire la.....

No comments:

Post a Comment