Tuesday 26 July 2011

Habis duit!!!

petang tadi me myself and I pergi jusco....
pergi beli barang....
nak tahu barang ape....

 Jom selongkar....

ok barang first aku beli....
jeng jeng jeng....
HAIR SPRAY
HARGA : RM 20.90
SEBAB BELI : Rambut aku takkan tegak kalau tak pakai hairspray.....pakai wax pun tak jalan...aku suke rambut tegak2 nie...:D...beli mahal siket takpe...sbab aku pakai setahun sebotol jer...setahun 20 inggit tuk rmbut aku....ok la tu kan....:D

Barang kedua aku beli...
tadaaaaa......
SETOKEN  
HARGA : RM 19.90
SEBAB BELI : Yelah....setokin lame aku...aku pakai dah sambai belobang sepuloh...tu sebab aku beli baru..hehehee... :D

Barang ketige...
mempersembah kan.....
AIR FERESHENER
HARGA : Bape ntah...RM 9.00 kot...
SEBAB BELI : Hanye tuhan jer yg tahu...bilik aku bau mcm mane...kalu bende alah mcm nie tak de....
hahahaaa.....


SO TOTAL.....DALAM>>RM 50....
RASE MCM MMBAZIR LA PULAK....
ADOOIIIII.......:'(

2 comments:

  1. makk aii TAR ni nak pakai barang gatsby dgn BUM je..ok lah tu abis dalam RM50. Misz E'e plak hari ahad ni bakal menghabiskan duit yang banyak sebab nak beli contact lens lagi and barang-barang nak bersahur. sebab tuh semenjak dua menjak tiga menjak ni tapak tangan Misz E'e gatal semacam

    ReplyDelete
  2. Hehee...
    Bukan slalu pun shoppin....
    Nak beli contact....
    TAR pun nak lah....heheheee.....

    ReplyDelete